Klantenservice

Komt u er niet helemaal uit? Op deze pagina vindt u antwoord op de meeste vragen. Mocht uw vraag er niet tussen zitten of wilt u liever een medewerker spreken? Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder.

Meest gestelde vragen

Andere veelgestelde vragen

Bestellen & bezorgen

Dit is niet mogelijk. We hebben gekozen voor het leveren van volledige automattensets. U hebt dan alle vloermatten van dezelfde kwaliteit en kleur.

Alle automatten worden in onze eigen fabriek geproduceerd. Hier hebben we ongeveer een dag de tijd voor nodig. Afhankelijk van het moment van bestellen zal uw order 1 of 2 werkdagen later worden geleverd.

De pasvorm is de vorm van de matten. Deze is over het algemeen gebaseerd op de pasvorm zoals de producent deze hanteert. Het kan echter zijn dat Mijnautomatten.nl een eigen pasvorm heeft ontwikkelt. In dat geval wijkt de pasvorm af van het origineel.

Al onze verzendingen worden verzorgd door DPD. Als uw bestelling door ons aan DPD wordt overgedragen, wordt u door DPD geïnformeerd. U ontvangt een email met daarin de verwachte bezorgtijd en het afleveradres. Komt de tijd niet goed uit voor u dan kunt u zelf een ander bezorgmoment inplannen of eventueel het afleveradres wijzigen. Let op! Het kan zijn dat de bezorging hierdoor een werkdag langer duurt.

Uw bestelling wordt verzonden met DPD. Hiervoor brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening.

Annuleren & retourneren

Indien u besluit, na het afronden van uw bestelling, dat u toch wilt annuleren kunt u contact opnemen met Mijnautomatten.nl. U kunt ons een e-mail sturen of telefonisch contact opnemen. Mocht u al betaald hebben, wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Als u besluit uw bestelling te retourneren kunt u contact opnemen met Mijnautomatten.nl. We gaan dan samen kijken hoe we een eventueel gemaakte fout kunnen oplossen.

Het retour sturen van uw bestelling is voor uw eigen rekening. Hier zijn dus de tarieven van toepassing die horen met het type verzending wat u doet.

Wanneer uw retourzending bij ons binnen is storten wij het bedrag terug op de rekening vanwaar het afkomstig was. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.

Garantie

De garantietermijn is in normale gevallen 2 jaar.

Als u denkt aanspraak te maken op garantie kunt u contact met ons opnemen. Meestal vragen wij u foto’s te maken van de automatten. Op basis daarvan kunnen we beoordelen of u aanspraak maakt op garantie. Als Mijnautomatten.nl de schade kan verifiëren, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar.

Als uw bestelling schade vertoont op het moment van bezorging kunt u meteen contact ons opnemen met een uiterlijke termijn van 14 dagen. Het kan dat de pakketvervoerder verantwoordelijk is voor de schade. Deze kunnen we hier dan meteen op aanspreken. Indien mijnautomatten.nl een fout heeft gemaakt dan zullen we dit natuurlijk altijd zo snel mogelijk proberen op te lossen.

Heeft u uw antwoord niet gevonden?

Bel ons:

  • 085 273 48 25 (lokaal tarief)
  • Wij zijn op werkdagen bereikbaar
  • van 08.00 tot 17.00 uur.

Stuur een mail:

  • Altijd de perfecte pasvorm Altijd de perfecte pasvorm
  • Uit eigen fabriek Uit eigen fabriek
  • 2 jaar garantie 2 jaar garantie
  • Levering binnen 3 werkdagen Levering binnen 3 werkdagen